GPeC 2013
Gala Premiilor eCommerce și-a deschis porțile acum vreo două săptămâni și nu mai este mult până se termină perioada înscrierilor - 31 mai.
Ajuns la a 8-a ediție, evenimentul promite să fie de excepție, reușind - ca în fiecare an - să vină cu ceva nou. Anul acesta cea mai importantă noutate e ClickTale.
ClickTale este un instrument care iti arata intr-un mod simplu si vizual (prin filme si heatmap-uri) cum se comporta vizitatorul pe site-ul tau. Vei putea vedea fiecare miscare de mouse pe care o face utilizatorul si vei descoperi unde sunt problemele de usability, unde ai erori de intelegere din partea vizitatorilor tai.
Am avut ocazia să mă joc cu ClickTale și pot să vă spun că - WOW - e un serviciu extrem de util. Și totodată destul de scump. Sunt foarte surprins ca organizatorii au reușit să ofere un abonament pe o lună, inclus în prețul înscrierii la GPeC.
Însă pe lânga ClickTale, GPeC aduce magazinelor o mulțime de alte beneficii în cele 7 luni de „concurs”. Ca în fiecare an, magazinele vor fi evaluate pe baza unor criterii riguroase și vor primi rapoarte detaliate - pe baza cărora își vor putea îmbunătăți afacerea.
Dacă ai un magazin online nu trebuie să ratezi Gala din acest an. Serviciile oferite sunt grozave iar prețul e un chilipir. Înscrie-te!